Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni, hogy megtisztelt minket bizalmával és az általunk szervízelt termékek közül választott! Szeretnénk leírni néhány információt, annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban meg tudjuk Önnek oldani a felmerülő problémát. Elsősorban a nálunk vásárolt termékek szervizelését / karbanatartását látjuk el, valamint a Mama Kiddies termékek teljeskörű garanciális ügyintézését, Európa bármely országában vásárolt termék esetén.
Budapesti Mama Kiddies Bababolt és Szervízpont
1182. Budapest, Üllői út 555.
Kedd: 10:00-17:00
Szerda: 10:00-17:00
Csütörtök: 10:00-17:00
Péntek: 10:00-17:00
Mivel kollégáink nagyon rugalmasak, ezért van lehetőség hétköznapokra (szombatra és vasárnapra nem) egyedi időpontot is egyeztetni az info@babakocsigyar.hu e-mail címen!
Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a szervizelni kívánt terméket tiszta állapotban hozzák/küldjék szervízpontunkra.
Nagyon megkönnyíti a munkánkat, ha válaszol néhány kérdésre, mert sok esetben a kollégák már fel tudnak készülni, az Ön érkezésére és jó esetben apróbb alkatrészeket már be is tudnak szerezni, amivel elképzelhető, hogy gyorsan megoldódik a probléma! Ezért csak a lenti űrlap kitöltése után tudjuk biztosan fogadni a szervizpontunkon:
Amennyiben nem tudja személyesen bevinni a terméket és ezért postai úton / futárral küldi be, kérjük mindenképpen töltse ki a garanciális igénybejelentő nyomtatványt és a beküldendő termék dobozába kinyomtatva aláírva legyen kedves behelyezni kollégáink részére.
Mennyi időt fogok a szervízponton tölteni, illetve mi történik, ha Postával / futárral küldöm a terméket?
Kapok-e csereterméket a bevizsgálás / javítás idejére?
Minden esetben be kell, hogy jelentkezzek a szervizpontra?
Mennyi időt fog igénybe venni a javítás / bevizsgálás?
Mit ír elő a törvény?
Mit tehetek, ha a vállalkozás ügyintézésével nem értek egyet (mi arra fogunk törekedni, hogy Ön elégedett legyen és minden jogszabálynak maximálisan megfeleljünk) ?